Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Long night

Av K. - 4 november 2012 23:55

Natten till idag kunde jag inte sova. Det är något nytt. När jag hamnar i en period där jag är nere är sova det enda jag brukar kunna göra. Men nu, nu låg jag vaken och vred mig i sängen fram till klockan 10.30 imorse. Jag vaknade igen vid 12, lyckades somna om och blev väckt av J igen kl 15... 


Så min natt har varit ett helvete. Men jag har i alla fall ett fantastiskt stöd i J. Hon vet vad jag behöver utan att fråga. Just nu är hon helt klart den starkaste ljusglimten i mitt liv. Men hon är också den enda som vet vad jag är inne i just nu. Hon håller mig med huvudet ovanför ytan så att säga. 


Jag har inte pratat med honom än, killen jag pratade om i mitt första inlägg, om det nu är någon som har orkat följa mig. Jag vet inte vad jag ska säga, eller hur jag ska säga det heller för den delen. Jag kan inte prata med honom, ni vet, faktiskt prata. Ska jag försöka förklara något kommer det att få ske i ett sms, mail eller liknande. Jösses. Hur ska jag ta mig ur det här?

Jag vet att jag kommer att såra honom, även om jag inte vill. 


Men jag fixar inte det här. Inte nu. Inte med honom. 

Jag har börjat skriva ner vad jag ska säga till honom. Mer än en gång. Men det blir inte bra. Jag kan inte lämna ut så mycket som hade behövts för en riktig förklaring. 


En annan rolig sak jag har att se fram emot är att berätta för ordföranden i styrelsen jag sitter med i varför jag ite riktigt har kunnat göra det jag borde de senaste dagarna. Och varför J inte har kunnat heller.



Det är som ett fängelse. Jag är trött hela tiden, jag vill inte träffa folk och jag kan inte ens sova trots den ständiga tröttheten. Och imorgon måste jag ut i verkligheten igen. Vara engagerad och trevlig, För at inte tala om att stå, gå och le. Men jag vet att jag klarar det. Jag är starkare än så.


Nu ska jag se om jag kan få lite sömn. Bara jag somnar får jag sova, det vet jag, men det är inte så lätt som det låter. Inte just nu.


Men jag vet att ni som faktiskt läser det här är minst lika starka, om inte starkare, än mig. Glöm inte det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K. - 9 november 2012 03:49

Ny natt, ingen sömn.  Jag trodde jag skulle få börja sova igen nu, nu när jag faktiskt har pratat med honom och förklarat att jag inte har de känslorna som krävs. Men ack vad fel man kan ha...  Jag trodde verkligen att det var vad som höll mig va...

Av K. - 4 november 2012 00:56

Ny natt. För mig är det alltid på natten jag mår som sämst. Jag vet inte riktigt varför, kanske är det för att det är nu jag har som mest tid att tänka. Det är konstigt det där. Jag tycker att det är när jag tänker, och analyserar hur jag känner mig ...

Av K. - 3 november 2012 15:20

Här är två låtar jag fullkomligt älskar med Sixx: AM, så jag tänte att jag skulle dela med mig lite. Hoppas ni gillar dem, även om ni säker har hört dem innan:  ...

Av K. - 3 november 2012 00:53

Det här kommer att vara en blogg där jag skriver av mig, mest för att jag behöver ett forum där jag kan få ut allt, utan att någon vet vem jag är. Där ingen kan döma mig, och där ingen kan se mig. Och det här må vara mitt första inlägg, men det komme...

Presentation


Life. Love. Light.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards